Kutatás és fejlesztés
Minden egyes Himalaya termék több éves elsődleges fejlesztésen és klinikai kutatáson megy keresztül mielőtt a polcokra kerül. A Himalaya vállalatnak komoly K+F (kutatás-fejlesztés) politikája van. Az álláspontja az, hogy egy biztonságos gyógyszer vagy terápia létrehozásához nem lehet semelyik beruházás túl drága. A Himalaya céget a folyamatos kutatások viszik előre, tartják naprakészen.
A cég úgy véli, hogy az ideális gyógykezelés az Ajurvéda és a modern orvostudomány között helyezkedik el. A Himalaya folyamatosan arra törekszik, hogy olyan innovatív termékeket hozzon létre, melyek a mai világ egészségügyi és testápolási követelményeinek megfelel.
A Himalaya büszke arra, hogy a kutatásra nagy hangsúlyt fektető vállalat. Kivívta a biztonságnak, a természetes anyagok használatának, a hatékonyságnak a hírnevét, szem előtt tartva az Ajurvéda alapelveit. A kutatás-fejlesztési részleg a folyamatos termékfejlesztést, a minőségellenőrzést és a szabványosítást helyezi előtérbe. Minden termék szigorú kutatáson megy keresztül és csúcstechnológiával felszerelt gyárban gyártják.